lauantai 17. marraskuuta 2007

VIDEO Fortum, Fennovoima, TVO ja KTM

Yli-insinööri Jorma Aurela Kauppa- ja teollisuusministeriöstä kommentoi asetelmaa Olkiluoto 4, Loviisa 3 ja Fennovoima. Esiin nousee myös ydinenergialain käsite "valtioneuvoston periaatepäätös".


Voimayhtiöt hakevat valtioneuvoston periaatepäätöstä YVA-menettelyjen valmistuttua, Fortum vuoden 2008 lopussa tai sen jälkeen. Fennovoimakin haluaa periaatepäätöksensä vielä tältä eduskunnalta. TVO:n saamasta periaatepäätöksestä 24.5.2002 löytyy netistä lukuisia dokumentteja, joihin perehtymällä voi saada käsityksen siitä, mitkä argumentit viisi vuotta sitten voittivat.

Ei kommentteja: