Tänään klo 18.50 tuli TV2:n alueuutisissa toimittaja Hanna Myllyksen selonteko SVS rf:n toimikunnan kannanotosta monikansallisen Fennovoima Oy:n ydivoimalaitoshankkeeseen Ruotsinpyhtään saaristossa. Ruotsinpyhtään kunnanhallituksen puheenjohtaja Uutista haastateltiin myös.
Linkki lähetyksen nettiversioon löytyy täältä 12.11.2007 asti.
keskiviikko 7. marraskuuta 2007
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti