05.02.2008 asetti Työvoima- ja elinkeinoministeriö, TEM, julkisen arvioinnin kohteeksi monikansallisen Fennovoima Oy:n YVA -ohjelman. Voitte käydä lukemassa sitä osoitteessa; www.tem.fi/
Parasta on kuitenkin se, että tulette itse TEM:n järjestämään yleisötilaisuuteen maanantaina 11.02.2008 klo 18.30 Ruotsinpyhtään Ruukkiin, työväentalolle, Forssellesintie 2.
Siellä voi TEM:n edustajien läsnäollessa esittää tiukkoja kysymyksiä Fennovoima Oy:n edustajille siitä, että miksi seurantaryhmän erittäin hyvin perustellut tutkittavat ja selvitettävät asiat eivät ole monikansallisen Fennovoima Oy:n YVA -ohjelmaan sisältyneet.
Sen perään pitää myös kysyä, että miksi he painostavat Ruotsinpyhtään kunnanvaltuutettuja avaamaan kaavan auki, vaikka valtuusto, hallitus ja kunnanjohtaja ovat moneen kertaan tuoneet kantansa esille: "Ensin YVA -selvitys ja sitten vasta on seuraavien päätösten aika."
Jos sisätilat loppuvat, niin pidetään turpakäräjät ulkosalla, kyllä jutun juurta riittää!
Tavataan Ruukissa!
Paavo Laurikainen
Projekti- ja tiedotusvastaava
"Pro Saaristo" -komitea
keskiviikko 6. helmikuuta 2008
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti