Mikään muu päivä ei sopisi paremmin tämän kutsun julkituomiseen, kuin Suomen itsenäisyyspäivä 06.12.2007!
Kas, vieraitten valtojen agentit, yhtyneinä suomalaisiin toimijoihin, tulevat kertomaan monikansallisen Fennovoima Oy:n suulla, miten he aikovat osin raiskata ja kokonaan tuhota merkittävän osan Ruotsinpyhtään kaunista saaristoa.
"Pro Saaristo" -komitea toivoo, että etenkin Ruotsinpyhtään kunnanvaltuutetut ovat täysilukuisina paikalla, jotta he saavat kaipaamaansa ensikäden tietoa monikansallisen Fennovoima Oy:n - ja saaristolaisten käsitysten välisestä yhteen sovittamattomasta ristiriidasta.
Monikansallisen Fennovoima Oy:n tiedotustilaisuus pidetään Ruotsinpyhtään ruukissa, työväentalolla, 12.12.2007 klo 18.00.
Nytkin on tiukkojen kysymysten aika.
torstai 6. joulukuuta 2007
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti