Loviisan Sanomien nettisivuilla on video Fennovoiman infotilaisuudesta 12.12.2007 ja teksti:
"Fennovoima Oy järjesti tiedotustilaisuuden uudesta ydinvoimahankkeestaan Ruotsinpyhtään työväentalolla. Paikalla oli runsaat 50 ihmistä, lähinnä Ruotsinpyhtään saariston kesämökkiläisiä ja asukkaita. LS:n videossa tunnelmakuvia sähköisestä tiedotustilaisuudesta. Videon lopussa söderbyläisen kalastajan Mikael Lindholmin ja Fennovoiman viestintäjohtajan Pasi Natrin kommentit tilaisuuden tunnelmista."
pääset videoon tästä
maanantai 17. joulukuuta 2007
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
2 kommenttia:
Fennovoiman avoin tiedostuspolitiikka jaksaa ihmetyttää.
Missä ja miten tästä tilaisuudesta oli ennakolta ilmoitettu?
Fennovoiman tiedottajan Pasi Natrin käsitys avoimesta tiedottamisesta on mielenkiintoinen. Hänhän toteaa videolla, että puskaradio riittää informoimaan tällaisista tilaisuuksista. Ei ihme, että "tiedotustilaisuudet" eivät vedä yleisöä.
Osallistujamäärien perusteella on tämän vuoksi hyvin kyseenalaista vetää mitään johtopäätöksiä saaristolaisten tai muiden kuntalaisten mielipiteistä.
Onneksi puskaradio toimi tälläkin kertaa, Fennovoiman jo tavaksi tulleesta tiedotusmokasta huolimatta!
Katsottuani Loviisan Sanomien kuvaaman videon kyseisestä tilaisuudesta, totesin helpottuneena, että ainakin "Pro Saaristo" -komitea oli paikalla edustamassa perustelluin mielipitein saariston asukkaita, jotka vastustavat Fennovoiman pöyristyttävää hanketta raiskata Ruotsinpyhtään saariston kauniit niemet ja saaret, rakentamalla sinne valtaisan teollisuusalueen.
Lähetä kommentti