Leppoisa kesä päättyi ikävään uutiseen, kun suoraan puskista hyökkäsi liituraitaisten puuhastelijoitten joukkio aikomuksenaan raiskata ja ikiajoiksi pilata kauniin saaristomme.
Vaikka väkemme on vähäinen ja varamme niukat, emme tule asettamastamme tavoitteesta tinkimään:
"Ei ydinvoimaa Ruotsinpyhtään saaristoon!"
Tulevana vuonna 2008 jatkamme sitä työtä, jonka parissa olemme jo kolme työntäyteistä kuukautta ahertaneet. Radio Itä-Uusimaa kertoi uutisen:
"Ruotsinpyhtää torjui taas Suur-Loviisan28.12.2007
Ruotsinpyhtää torjui toistamiseen liittymisen Suur-Loviisaan. Kunnanvaltuuston ylimääräinen kokous kaatoi hankkeen eilen illalla äänin 10-10. Asian ratkaisi puheenjohtajan ääni. Äänestys päättyi samalla tavalla joulukuun puolivälissä, kun valtuusto äänesti asiasta edellisen kerran. Loviisan, Liljendalin ja Pernajan valtuustot ovat hyväksyneet liittymissopimuksen."
Tämän uutisen johdosta siirrämme toimintamme jatkotoimenpiteitten käynnistämisen tammi-helmikuun vaihteeseen, jolloin toivomme, että tuohon yllämainituun fuusiotilanteeseen on tullut selvyys.
Kaikesta huolimatta rohkenen toivottaa teille kaikille oikein hyvää uutta vuotta 2008
Ystävällisesti,
Paavo Laurikainen
"Pro Saaristo" -komitea
Projekti-ja tiedotusvastaava
maanantai 31. joulukuuta 2007
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti