No nyt on valtioneuvostokin tajunnut avata omat sivunsa Suomen tulevaisuuden energiataloutta koskevalle keskustelulle. 19.12.2007 asti (! ihan niin kauan, kyllä) siellä voi käydä antamassa oman visionsa siitä, miten Suomen energiahuollon tulevaisuudessa tulisi pelata.
www.otakantaa.fi
lauantai 8. joulukuuta 2007
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti