lauantai 8. joulukuuta 2007

Ota kantaa

No nyt on valtioneuvostokin tajunnut avata omat sivunsa Suomen tulevaisuuden energiataloutta koskevalle keskustelulle. 19.12.2007 asti (! ihan niin kauan, kyllä) siellä voi käydä antamassa oman visionsa siitä, miten Suomen energiahuollon tulevaisuudessa tulisi pelata.

www.otakantaa.fi

Ei kommentteja: