lauantai 17. lokakuuta 2009

ONNEA!

Tänään on Kurren syntymäpäivä!

PALJON ONNEA SINULLE, KURRE!

Laulun sanoin: "Paljon onnea vaan...!" och " Ja, må han leva...!"

Saaristolaiset

Ei kommentteja: