Saaristolaiset!
Työ- ja elinkeinoministeriö (TEM) järjestää Fennovoima Oy:n YVA -seurantakokouksen Ruotsinpyhtäällä, torstaina 06.11.2008 alkaen klo 18.00. Paikka on Ruukin Työväentalo, Forsellesintie 2.
Pro Saaristo -komitea toivoo, että kaikki kynnelle kykenevät tulevat paikan päälle kuuntelemaan TEM:n mietteitä ja Fennovoima Oy:n edustajien esityksiä, jotta voimme esittää kipakoita kysymyksiä sekä TEM:lle että Fennovoimalle ja median kautta uutisia maakuntaan.
Nyt on aika saada Työväentalon tupa täyteen väkeä, kysymyksistä sakeaksi!
Paavo Laurikainen
'Pro saaristo' -komitea
Projekti -ja tiedotusvastaava
gsm: 050 3583413
e-mail: paavo.laurikainen@windowslive.com
'Pro saaristo' -blogi: www.ruotsinpyhtaa.blogspot.com
torstai 30. lokakuuta 2008
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti