sunnuntai 26. lokakuuta 2008

Tänään on se päivä!

Hyvät saariston ystävät

Nyt on aika panna piste Fennovoima OY:n hankkeelle Ruotsinpyhtään saaristossa! Vielä on aikaa valita ne oikeat valtuutetut Ruotsinpyhtään valtuustoon , jotka omalta osaltaan, suoraselkäisesti, tyrmäävät Fennovoima Oy:n tarkoitusperät, raiskata suomalaista ulkosaaristoa ja tappaa kuolemaisillaan oleva Suomenlahti.

Keli on huono, mutta Fennovoima on vielä huonompi!

Ystävällisesti,

Paavo Laurikainen

Ei kommentteja: