Hyvät saariston ystävät
Nyt on aika panna piste Fennovoima OY:n hankkeelle Ruotsinpyhtään saaristossa! Vielä on aikaa valita ne oikeat valtuutetut Ruotsinpyhtään valtuustoon , jotka omalta osaltaan, suoraselkäisesti, tyrmäävät Fennovoima Oy:n tarkoitusperät, raiskata suomalaista ulkosaaristoa ja tappaa kuolemaisillaan oleva Suomenlahti.
Keli on huono, mutta Fennovoima on vielä huonompi!
Ystävällisesti,
Paavo Laurikainen
sunnuntai 26. lokakuuta 2008
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti