maanantai 7. joulukuuta 2009

Fennovoimalla pyyhkii huonosti...

...kun sai taas pyyhkeitä saaristosta. Me saaristolaiset olemme lähettäneet lausuntomme Työ- ja elinkeinoministeriölle, koskien TEM:n vaatimia monia lisäselvityksiä, jotka koskevat Fennovoiman puutteellista YVA -selostusta.

ProSaaristo -komitean lausunto on tässä osoitteessa.

Odotamme edelleen Natura -selvitystä, jonka Fennovoima Oy katsoi YVA -selostuksessaan tarpeettomaksi, vaan jonka tekemistä TEM sittemmin edellytti, kuten ProSaaristokin.
Siihen asiaan palaamme, kunhan Fennovoima Oy saa laiskanläksynsä suoritettua.

Toivotan Teille kaikille mielihyvän sävyistä joulun odotusta!

PS. Muistakaa joulumyyjäisemme Ringborgissa 23.12.2009 klo 18.00 - 20.00

Ei kommentteja: