Yle Österbotten vittnar om döva öron till kommunfullmäktigebeslut:
"01.04.2008 10.52
Fennovoima kommer att gå vidare med planeringen av ett kärnkraftverk i Kristinestad trots att stadens fullmäktige säger nej till ett kärnkraftsbygge i Sideby. Tidigare har företrädare för Fennovoima sagt att om fullmäktige säger nej till ett kärnkraftsbygge så lägger bolaget ner planerna..."
tiistai 1. huhtikuuta 2008
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti