keskiviikko 14. huhtikuuta 2010

Kutsu‏/Inbjudan

Alustava ilmoittautuminen Fennovoiman "läksiäisjuhliin"

Hyvä saaristolainen

Fennovoima Oy ilmoitti 11.12.2009, että Ruotsinpyhtää ei ole enää Fennovoiman ydinvoimalan sijoituspaikkavaihtoehto.
Näin yhteinen hankkeemme, Pro Saaristo -komitea, onnistui tavoitteessaan säilyttää saaristomme ydinvoimalasta vapaana paratiisina - Suomenlahden helmenä.

Nyt on aika juhlia. Tulossa on possu-peijaiset tapahtuman kunniaksi!

Tällä tiedotteella haluamme kertoa tulevasta, yhteisestä ohjelmallisesta ulkoilmajuhlastamme Ringborgissa lauantaina 3.7.2010 klo 17.00 - 24.00.

Tilaisuuden järjestelyjen kannalta on tärkeää tietää juhlaamme osallistuvien lukumäärä. Siksi pyydämme Sinua ilmoittamaan viimeistään perjantaihin 30.4.2010 mennessä alla olevan ohjeen mukaisesti, kuinka monta aikuista ja lasta osallistuu perhekunnastasi juhlaan.

Ilmoittautuminen on alustava. Sitovat osallistumiset varmistetaan kesäkuun alussa, jolloin ilmoittautuneille lähetetään tilinumero osallistumismaksun suorittamiseksi 15.6.2010 mennessä. Kyseessa tulee olemaan suljettu tilaisuus, joten ilman ilmoittautumista ei juhliin valitettavasti voi osallistua.

Alustava ohjelmamme on seuraava:

- Ilmoittautuminen Ringborgin portilla tai laiturilla

- Lipunnosto

- Tervetuliaissanat ja -malja

- Lyhyt katsaus Fennovoiman hankkeen kulkuun

- Muistotaulun paljastus

- Fenno-possun grillausta hiljaisella tulella ja ruokailua

- Leikkimielisiä kilpailuja

- Ringborgin juhlasalissa on pieni näyttely aiheena "Arkistojen kätköistä"

- Elävää musiikkia ja kuulumisten vaihtoa

- Fennovoima lähtee Ringborgin rannsta "tulenpalavalla kiireellä"

- Lipunlasku

Kuljetukset:
Mahdollisuus linja-autokuljetukseen niille, jotka tulevat Loviisasta. Lähtö Loviisan linja-autoasemalta Ringborgiin on klo 16.30 (bussi pysähtyy tarvittaessa Saaristotien bussipysäkeillä) ja viimeinen paluukuljetus Ringborgista (Söderbyn kautta) Loviisaan klo 24.00.

Minä __________________________________Ilmoitan alustavasti seuraavat vieraat Ringborgiin lauantaina, 03.07.2010 klo 17.00:

- Aikuiset à 25,00 _____ henkeä

- Nuoret, 8-17v à 10,00 _____ henkeä

- Lapset, 0-7v à 0,00 _____ henkeä

- Bussikuljetus Loviisasta _____ henkeä

Vastausosoite s-postilla ilmoittautumiset@broadcasters.fi

tai postitse Karoliina Lindh Nimenmäenkuja 2 E 27 00350 Helsinki.


Juhlatoimikunnan puolesta,

Karoliina Lindh


Preliminär anmälan till Fennovoimas "avskedsfest"

Bästa "skäribo"

Fennovoima Oy meddelade 11.12.2009 att Strömfors inte längre är en alternativ placeringsort för deras kärnkraftsverk.
Vårt gemensamma projekt, Pro Skärgården kommittén, har således lyckats i sin målsättning att bibehålla vår skärgård som ett kärnkraftsfritt paradis - som Finska vikens pärla.

Nu är tiden inne för Slaktfest - händelsen till ära!

Med detta meddelande vill vi ge förhandsinformation om vår gemensamma utomhusfest med program på Ringborg, lördagen den 3.7.2010 kl. 17.00 - 24.00.
Det är viktigt att arrangörerna får vetskap om hur många som är intresserade att delta. Därför ber vi dej meddela senast fredagen 30.4.2010, i enlighet med nedanstående, hur många vuxna och barn kommer att delta i festen.

Anmälan är preliminär. Bindande anmälan bes bekräftas i början av juni 2010, varvid anmälda får sig tillskickat kontonummer för erläggande av deltagaravgiften som bör erläggas före den 15.6.2010. Det blir en sluten tillställning som man endast kan delta i genom anmälan.

Vårt preliminära festprogram är följande:

- Anmälan vid Ringborgs port och brygga

- Flagghissning

- Välkomsttal och - skål

- Kort resumé över Fennovoima projektets utveckling

- Avtäckning av minnestavla

- Fenno-grisen grillas - sakta men säkert, bespisning

- Lekfulla tävlingar

- En liten utställning med temat "Ur arkivens gömslen" i Ringborgs festsal

- Levande musik och utbyte av tankar

- Fennovoima avlägsnar sej med eld i baken från Ringborgs strand

- Flagghalning

Transport:

Möjlighet till busstransport från Lovisa finns. Bussen startar från Lovisa busstation till Ringborg kl. 16.30 (stannar vid behov på Skärgårdsvägens busshållplatser) och sista avfärd från Ringborg (via Söderby) till Lovisa kl. 24.00.

Jag ____________________________________ anmäler preliminärt nedanstående gäster till Ringborg lördagen den 3.7.2010 kl. 17.00.

- Vuxna à 25,00 _____ personer

- Ungdomar 8 –17 år, à 10,00 _____ personer

- Barn 0 –7 år, à 0,00 _____ personer

- Busstransport från Lovisa _____ personer

Svar per e-post ilmoittautumiset@broadcasters.fi

eller per post Karoliina Lindh Näshöjdsgränden 2 E 27 00350 Helsingfors.

På festkommitténs vägnar,

Karoliina Lindh

Ei kommentteja: