Toistuvista saaristolaisten pyynnöistä ja ilmoituksista mitään huolimatta, on Fennovoima Oy:n asiamies lähestynyt jälleen 07.08.2009 saaristolaisia maanomistajia osto- ja vuokrasopimuksillaan, joista saaristolaiset ovat moneen kertaan päättäväisesti kieltäytyneet, kuten alla olevasta juhannuksen korvilla tehdystä lausunnostakin käy selväksi.
Näyttääkin siltä, että Fennovoima Oy:n toimitusjohtaja Tapio Saarenpään peräänkuuluttama ja paljon mainostama "hyvä yhteistyö paikallisten asukkaitten kanssa" on sitä, että tehdään juuri siten, kuin mitä iso raha tahtoo.
"Voi aikoja, voi tapoja!"
Paavo Laurikainen
"Pro saaristo" -komitea
Projekti -ja tiedotusvastaava
gsm: 050 3583413
e-mail: paavo.laurikainen@windowslive.com
tiistai 11. elokuuta 2009
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti