keskiviikko 14. tammikuuta 2009

P-päivä

Fennovoima on tänään jättänyt valtioneuvostolle periaatepäätöshakemuksen ydinvoimalasta. Kampuslandet on jätetty sijoitusvaihtoehtojen ulkopuolelle. Suomen Luonnonsuojeluliiton tiedotteen mukaan se(kin) kertoo heikosta hakemuksesta.
Lovarin juttu
Kalevan uutinen
Hesarin juttu
TEMin tiedote
YLEn uutinen

2 kommenttia:

Arto Viitaniemi kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.
PS-k kirjoitti...

Jokainen suomalainen hyötyy??

Fennovoiman toimitusjohtaja puhuu suulla suuremmalla väittäessään, että yhtiön atomivoimalahankkeen toteuttamisesta hyötyy jokainen suomalainen. Tällainen hölynpölypropaganda jos mikä osoittaa, että hanke on tyhjän päällä.
Kampuslandetin pudottaminen pois Ruotsinpyhtää vaihtoehdosta kertoo taktikoinnista, jolla meidän vastarintaamme pyritään hajottamaan. Sanomattakin on selvää, että me saaristolaiset ja mökkiläiset täällä Ruotsinpyhtään saaristossa pysymme kannassamme ja katsomme, että me emme hyödy, vaan häviämme hankkeen toteuttamisesta. Siksi sitä vastustamme.
Itse toivon, että vastarintaliikkeemme lujittuu entisestään!

Terveisin,

Arto Viitaniemi