Hyvät saaristolaiset!
Fennovoima Oy:n YVA -selostuksen kritiikkimme on valmistunut, oikein kaksin kappalein, josta lausumme teille kaikille sydämelliset kiitoksemme. Ilman teidän aktiivista työpanostanne emme olisi moiseen suoritukseen kyenneet.
KIITOS!
Pro Saaristo -komitean lausunto toimitettiin 22.12.2009 Työ- ja elinkeinoministeriöön, joten Pro Saaristo -komitean tärkein työtehtävä on saatettu tänä vuonna päätökseensä.
Kyseisen lausunnon lisäksi olemme toimittaneet samaisena päivänä TEM:lle myös koosteen kaikista niistä kommenteista, jotka teiltä olemme saaneet toisen lausunnon muodossa, jonka työnimenä on ollut "Saaristolaisten Kootut Arviot".
Tulemme toimittamaan molemmat lausuntomme teille helmikuussa joko sähköpostitse tai postitse.
Nyt on aika levätä ja kerätä voimia tulevan vuoden askareisiin, joita vielä riittää jopa vuosiksi eteenpäin, joten toivotan teille kaikille oikein hyvää joulua ja menestystä vuodelle 2009!
Ystävällisesti,
Paavo Laurikainen
Pro Saaristo -komitea
tiistai 23. joulukuuta 2008
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti