Hyvät saaristolaiset.
Aiheena on tilannekatsaus Fennovoima Oy:n ydinvoimalahankkeen johdosta Ruotsinpyhtään saaristossa ja keskustelua kyseisen teeman ympärillä. Ruotsinpyhtään kunnanhallituksen tiistaisen kokouksen kanta maakunnan vaihekaavaan on myös esillä.
Pro Saaristo- komitean edustajat, Kurt Rönnqvist ja Paavo Laurikainen, ovat paikalla.
keskiviikko 13. elokuuta 2008
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti