torstai 10. tammikuuta 2008

Saaristolaiset!

Maanantaina 14.01.2008 klo 20.00 tulee YLE:n TV1:stä aina kriittisen MOT -toimituksen tekemä ohjelma, jossa ruoditaan eri näkökulmista Suomen tulevaa energiapolitiikkaa - Ruotsinpyhtään luonnonkaunista saaristoa unohtamatta. Ohjelman toimittajana on Kati Juurus.
Toivomme luonnollisesti, että te, tämänkin ohjelman nähtyänne, viritätte keskustelua lehdistössä yhteisen asiamme puolesta:
"Ei ydinvoimaa Ruotsinpyhtään saaristoon."
Em. MOT -ohjelmasta olemme tiedottaneet myös paikallislehdille, sähköiselle medialle, kansanedustajillemme, Ruotsinpyhtään kunnanvaltuutetuille sekä omille asiantuntijoillemme, neuvonantajillemme ja omalle toimittajakunnallemme.
Nyt on koittanut aika "tarttua kynään", muuttua itse kukin "toimittajaksi" ja tuoda meidän saaristolaisten mielipiteet esiin mediassa eri näkökulmista asiaa tarkastellen.
Tänään on nettiadressimme saavuttanut uuden rajapyykin, 1400 allekirjoittajaa! Loistavaa! Liittäkää tämä osoite: www.adressit.com/ei-ydinvoimaa s-posteihinne ja kehottakaa ystäviänne ja tuttavianne, työtovereitanne ja sukulaisianne käymään allekirjoittamassa adressimme.
Hyvää jatkoa teille kaikille.

Paavo Laurikainen
"Pro Saaristo" -komitea
Tiedotus- ja projektivastaava

Ei kommentteja: