tiistai 15. tammikuuta 2008

MOT Suomi, ydinvoimaparatiisi

TV1:n tutkivan journalismin ohjelma MOT paneutui kysymykseen mikä teki Suomesta ydinvoimaparatiisin maanantaina 14.1.2008. Ohjelma alkaa Ruotsinpyhtään saaristolaisten edustamasta tavallisen kansan näkökulmasta ja kiertää Euroopan sähkömarkkinoita koskevien tulevaisuudenvisioiden kautta sinne takaisin. Ohjelma on nähtävissä netissä viikon eli 21.1. asti tässä osoitteessa.

Käsikirjoitus
jää nähtäviin videon jo kadottua.

Ohjelmaa voi kommentoida myös MOT:n omassa blogissa.

Aihetta sivuava, keväällä valmistunut Kati Juuruksen ohjelma Ydinjäteristeilyä Itämerellä on myös jännittävää luettavaa Ruotsinpyhtäänkin saariston asukkaille, kuin koko Suomen etelärannikolle.

Ei kommentteja: